​ Medlem af Danske Fysioterapeuter

✓  Behandlingstilbud​​

Besøg os på Facebook​

Fundamental Funktionstræning

Vi tilbyder FFT som personlig træning. FFT er et træningskoncept ​med fokus på funktionalitet, performance optimering og forebyggelse af skader og smerter. Uanset hvilket træningsniveau man har, kan man træne FFT.

Træningskonceptet handler om at genopbygge, vedligeholde og udfordre de fundamentale funktioner vi lærte som små og som danner grundlag for al fremtidig bevægelse. Har man et stærkt fundament, vil man have mindre risiko for skader og biomekaniske problematikker. Man vil også have et bedre grundlag for at udvikle sig mere hensigtsmæssigt uanset hvilken sport man dyrker. Er skaden sket, vil man med FFT stabilisere og styrke fundamentet og dermed give kroppen bedre mulighed for at helbrede sig selv.

Efter endt forløb er målet at du er blevet funktionelt stærkere, har færre smerter i din hverdag, har mindsket risikoen for skader, er blevet bedre til din sport og er blevet motiveret for at fortsætte denne træningsform. Læs mere her.

Træningen er af en times varighed. Husk træningstøj.

10 x Personlig træning = 6.000 kr.

1 x Personlig træning = 700 kr.

1 x Prøvetime = 600 kr.

​Mandag og torsdag: 08:00 til 18:00

Tirs-, ons- og fredag: 08:00 til 16:00

Bestil tid / Kontakt